Az új terepjáró tulajdonosa kerámia bevonat telepítése miatt keresett meg. Fél órás konzultáció keretében ismertettem a megrendelővel a folyamatokat és festékréteg vastagságot mértünk. Ezt minden esetben meg kell tenni, hiába új a jármű. Mindezek után kitűztük a dátumot és elkezdődhetett a műhelymunka.

Kettő lépcsőben lett lemosva az autó, majd röprozsdaoldást csináltam, alaposan felkészítve a felületet a polírozásra. Elegendő volt az egylépcsős polír, a fényezésen hajszálkarcok kivételéven nem volt esztétikai hiba. Ennek ellenére alaposan át lett polírozva figyelve a részletekre. Mikropolírozó géppel a feliratokat, kilincsek, bukókeretek alatti részeket is karcmentessé tettem.

Következő napon beállítottam a megfelelő hőmérsékletet és páratartalmat, ami fontos a kerámia telepítés folyamatában. Zsírtalanítással kezdtem, ami eltávolítja a polírpaszta, zsír és egyéb szennyeződéseket, majd kettő lépcsőben Carpro kerámia került felvitelre a fényezésre. Ennél a folyamatnál gumikesztűt használok, nem érheti zsír a kerámiát! Végül a gumiabroncsok lettek leápolva, esztétikai szempontból teljessé téve munkámat.

24 órán keresztül a kémia dolgozott, majd jöhetett a tulaj, aki boldogan vette át autóját. Elmondtam neki a megfelelő kezeléseket, várom vissza szeretettel.

     

     

     

     

     

    blankLap tetejére